Reklam
Tarih : 2026-06-22 14:47:01

Giresun’da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor

Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ve orta refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştirdi.

Şehir genelinde parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergahlarının çiçeklendirilmesiyle kentin estetik görünümünün artırılması hedefleniyor. Yetkililer, yaz boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceğini ve ortak yaşam alanlarının daha yeşil ve düzenli hale getirileceğini belirtti.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 haberebakhabere.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.