Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, hasat sezonu kapsamında yürütülen TMO alım faaliyetlerine, ödeme takvimine ve üretim noktalarındaki kapasite artışlarına ilişkin açıklama yaptı.
Hububat alımlarında ödemelerin başladığını duyuran Yumaklı, "Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak" dedi.
Yumaklı, üreticilerin ürünlerinin güvence altında olduğunu vurgulayarak "TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek" ifadelerini aktardı.
Çiftçilerin emeğini korumaya devam edeceklerini belirten Yumaklı, açıklamasını "Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz” sözleriyle tamamladı.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 haberebakhabere.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.